Bądź na bieżąco

Blog

Materiały promocyjne dla firmy

Promocja to jedno z głównych działań marketingowych, dzięki którym można znacząco zwiększyć poziom sprzedaży. W wielu branżach istotne znaczenie mają materiały promocyjne, które przyciągają wzrok i zachęcają potencjalnych klientów do sięgnięcia po...

czytaj dalej

Logistyka dla branży ecommerce

Choć wydaje się, że łatwo jest rozpocząć działalność w branży ecommerce, najlepsi gracze rynkowi wciąż konkurują między sobą, stosując coraz to bardziej wymyślne oraz udoskonalone rozwiązania. Czym więc można wyróżnić się wśród konkurencji, aby...

czytaj dalej

Merchandising jako narzędzie zwiększające sprzedaż

W czasach wzmożonej konkurencji trudno wyróżnić się oferowanymi produktami. Dotyczy to w szczególności branż, które nie posiadają autorskiej oferty, a jedynie sprzedają te same produkty, co inni. Najlepszym przykładem będzie tutaj branża spożywcza,...

czytaj dalej

Organizacja konferencji – najważniejsze kwestie

Konferencje to duże przedsięwzięcia, których powodzenie zależy niekiedy od bardzo drobnych szczegółów. Choć najistotniejsze jest konkretne zagadnienie i temat przewodni spotkania, tak duże znaczenie mają również kwestie organizacyjne. Na co warto...

czytaj dalej

Zalety centralizacji magazynowania

Centralizacja magazynów to współczesny trend w logistyce, do którego przekonuje się coraz więcej firm z różnych branż. Rozwiązanie to może przynieść znaczne korzyści dla firmy, jak i też potencjalnych klientów. Poznaj najważniejsze zalety, jakie...

czytaj dalej

Copacking – korzystne rozwiązanie dla firmy

Współczesny dynamizm w funkcjonowaniu każdej firmy wymaga szukania optymalnych rozwiązań i to także na zewnątrz przedsiębiorstwa. Dlatego też outsourcing staje się coraz popularniejszą formą współpracy między różnymi podmiotami. Jedną z usług w tym...

czytaj dalej