Logistyka nie kończy się wcale na dostarczeniu towaru do klienta. Sklepy internetowe muszą liczyć się z tym, że konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni. Profesjonalna obsługa zwrotu będzie wpływała na wizerunek sprzedawcy, a także...
Bądź na bieżąco
Blog
Szukaj
Kategorie
Trendy e-commerce w 2024 roku
Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. Trendy w e-commerce na 2024 rok z pewnością będą obejmowały dalsze umacnianie roli AI, ale...
Koszyki zakupowe – czemu tak często są porzucane?
Klienci wrzucają do wirtualnych koszyków w sklepach internetowych mnóstwo produktów, których potem nie kupują! Dlaczego tak postępują? Zdarza się, że winę ponoszą same e-sklepy, które nieświadomie utrudniają kupującym sfinalizowanie transakcji....
Roboty i drony w logistyce
W ciągu ostatnich kilkunastu lat branża TSL przeszła ogromną transformację, a obecnie do gry wkraczają roboty i drony. W erze e-commerce, kiedy operatorzy logistyczni świadczą skomplikowane usługi nawet dla maleńkich sklepów internetowych, trudno...
Wielkie zakupy nie muszą być wielkim problemem
Dla wielu Polaków zakupy internetowe stały się codziennością. Zamawianie ubrań, zabawek czy elektroniki, a coraz częściej także usług, przychodzi nam z łatwością. Ale czy tak samo chętnie zamawiamy w sieci meble, czy sprzęt ogrodowy? Dużych...
Logistyka materiałów marketingowych – POSM
Producenci i dystrybutorzy wypełniają półki w dyskontach, supermarketach i hipermarketach swoimi towarami. To jednak nie wystarczy. Na sprzedaż w sieciach handlowych wpływają także ekspozytory produktów typu POSM - z ang. Point Of Sale Materials....
Tańsza logistyka w sklepie internetowym
Logistyka w e-commerce może być tańsza! W obliczu inflacji, e-sprzedawcy znaleźli się pod presją, która zmusza ich do jeszcze aktywniejszego szukania oszczędności. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by zaoszczędzić na logistyce w sklepie...
Omnichannel – najbezpieczniejszy handel
Według niektórych scenariuszy sprzedaż internetowa może w najbliższym czasie rosnąć wolniej. Jednak wolniejszy wzrost to nadal rozwój! Poza tym e-handel można łączyć ze sprzedażą stacjonarną, decydując się na omnichannel. To najbezpieczniejszy...