Outsourcing procesów logistycznych jest dziś bardzo popularny. Na polskim rynku nie brakuje firm logistycznych, ale nie każda będzie dobrym partnerem biznesowym. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, wybierając firmę logistyczną. Możliwości firmy...
Bądź na bieżąco
Blog
Szukaj
Kategorie
Platforma logistyczna – dlaczego warto z niej korzystać?
Dla korporacji i grup kapitałowych zajmujących się produkcją lub sprzedażą produktów charakterystyczna jest rozproszona struktura organizacyjna i współpraca z wieloma podmiotami zewnętrznymi. Aby usprawnić przepływ informacji i dystrybucję dóbr,...
Najważniejsze zasady zarządzania łańcuchem dostaw
Odpowiednia obsługa łańcucha dostaw jest szczególnie potrzebna w dużych przedsiębiorstwach, gdzie jakiekolwiek niedopracowania i brak płynności przepływu mogłyby zmniejszyć jakość pracy firmy i ekonomię jej działania. Odpowiednio skomponowany...
Centrum logistyczne – w jaki sposób usprawnia działanie firmy?
Dla wielu firm centra logistyczne są istotnym elementem pozwalającym im na efektywne działanie lub szybki rozwój. Centrum logistyczne to najczęściej samodzielny podmiot dysponujący infrastrukturą, wyposażeniem, pracownikami, rozwiniętą logistyką i...
Czy warto wydzielać procesy?
Outsourcing jest rozwiązaniem coraz częściej stosowanym przez firmy. Polega na przekazaniu niektórych obowiązków specjalistycznej firmie zewnętrznej. Co najistotniejsze, outsourcing nie polega na przekazywaniu jednorazowych zleceń, a raczej...
Obrót paletami, czyli … sztuka planowania
W większości zleceń transportowych mamy do czynienia z przewozem towaru na paletach. Bywa, że z obrotem paletami są problemy. Nadawcy często życzą sobie np. by przewoźnik w miejscu za- i rozładunku wymieniał palety pełne na puste. Zleceniobiorcy,...
Coca-Cola: Aktywizacja zawodowa młodych musi być priorytetem dla pracodawców i polityków
W obecnych czasach młode pokolenie jest ambitne, ciekawe świata i zdeterminowane w rozwijaniu własnych kompetencji i zainteresowań. Ta młodzież jednak jest także zagubiona i niepewna przyszłości. Często nie ma ona pomysłu na siebie i nie wie, co...
Materiały POS – obowiązkowe wsparcie w punkcie sprzedaży
Materiały typu POS istotnie mogą wpływać na wzrost sprzedaży. Jako pomoc wobec głównego przekazu treści reklamowej, dopełnienie, które często pełni także rolę informującą. Materiały POS (Point of Sale) są to m.in. broszury, ulotki, plakaty...