Bądź na bieżąco

Blog

Jak ważny jest efekt ROPO w procesie zakupowym?

W wielu kategoriach konsumenci przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej dokonują researchu online. Zjawisko to jest nazywane tzw. Efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline).  Dla wielu marek z występowaniem efektu ROPO wiążą się bardzo...

czytaj dalej

Trendy w motoryzacji w 2016 roku

Samochody wodorowe, rozwój napędów hybrydowych czy aut elektrycznych – to spodziewane kierunki rozwoju światowej motoryzacji w 2016 r. - mówi ekspert motoryzacyjny Waldemar Florkowski. Jak dodaje, nie spodziewa się wielkiej rewolucji, ale wyraźny...

czytaj dalej

Rynek powierzchni magazynowych w Polsce – I kw. 2016

Popyt na powierzchnie magazynowe utrzymuje się na wysokim poziomie. W I kw. 2016 r. zawarto transakcje na 637 tys. m kw., co oznacza wzrost o ok. 8% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Największą popularnością wśród najemców cieszyły...

czytaj dalej