Wsparcie w punkcie sprzedaży
Pomagamy w sprzedaży – wielokanałowo!
Nasze usługi obejmują:
- Zarządzanie materiałami marketingowymi (POS) – zajmujemy się produkcją, logistyką, renowacjami, a także montażem i demontażem materiałów POS
- Marchandising– dbamy o odpowiednią ekspozycję produktów na półkach, wpływając w ten sposób na wzrost sprzedaży
- Animacje i degustacje–organizujemy kampanie promocyjne, dzięki którym klienci mogą docenić smak lub poznać zastosowanie oferowanych produktów
- Eventy, targi, konferencje– dzięki naszej pomocy nawet największe wyzwania organizacyjne mają zapewnioną sprawną obsługę logistyczną
- Audyty i badania – wspólnie z naszymi partnerami realizujemy badania rynkowe oraz audyty dotychczasowych działań dotyczących rozmaitych aspektów sprzedaży
- Rozwój kanałów sprzedaży – ułatwiamy rozwój sprzedaży w oparciu o sklepy stacjonarne, a także sprzedaż online, m.in. w oparciu o programy lojalnościowe. Usprawniamy integrację sprzedaży wielokanałowej (omnichannel).
Wszystko, co dotyczy materiałów POS
Jesteśmy ekspertami w zakresie materiałów POS/POSM. Kompleksowo zarządzamy ekspozytorami produktów z uwzględnieniem pełnego cyklu życia materiałów – od zamówienia poprzez logistykę i dystrybucję, na utylizacji kończąc. Naszym klientom proponujemy rozwiązania, które służą środowisku, a przy tym są ekonomiczne. Dążymy do eko-optymalizacji łańcucha dostaw materiałów marketingowych.
Wszystko, co dotyczy promocji
Wspólnie z naszymi partnerami realizujemy szeroką gamę usług w sieciach sprzedaży – od merchandisingu, przez organizację degustacji produktów, po badania rynkowe, audyty sieci handlowych czy usługę tajemniczego klienta. Działamy także poza sklepami, m.in. wspierając organizacyjnie i logistycznie targi, konferencje i innego typu wydarzenia.
Sprzedawaj więcej dzięki omnichanell
Dzięki nam możesz rozwinąć sprzedaż w oparciu o dodatkowe punkty handlowe w Polsce i na Ukrainie (B2B i B2C). Pomagamy w segmentowaniu grup docelowych (np. pracownicy, VIP) oraz produktów (np. standard, premium) i kierowaniu sprzedaży do nowych kanałów – w tym online. Umożliwiamy sprzedaż w ramach programów lojalnościowych i motywacyjnych korporacji oraz w ramach naszych własnych projektów:
- NagrodyB2B.pl – sprzedaż i dystrybucja upominków
- UpominkiB2B.pl – sprzedaż upominków biznesowych premium
- Platformalalojnosciowa.pl – system do zarządzania programem
- Dladomudlaciebie.pl – platforma zakupowa dla pracowników
- Choiceplace.pl – uniwersalne bony podarunkowe dla pracowników.
Już czas zacząć współpracę z nami
Od lat zapewniamy najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie marketingu i sprzedaży. Działając w duchu ekologii dążymy do tego, by materiały wspierające sprzedaż były przyjacielem, a nie wrogiem środowiska. Wspólnie z nami wykorzystuj nowe możliwości biznesowe i sprzedawaj więcej dzięki dostępowi do alternatywnych kanałów sprzedaży.
Kontakt
Zamów szybką wycenę
jesteś zainteresowany wsparciem w punkcie sprzedaży?
Skorzystaj z formularza poniżej.
Czym jest wsparcie procesów sprzedaży?
Wsparcie procesów sprzedaży obejmuje działania, które pomagają w skutecznej promocji i sprzedaży produktów w punktach handlowych. Może to obejmować m.in. zarządzanie materiałami POS, ekspozycję towarów oraz animacje promocyjne.
Czym są systemy wsparcia sprzedaży?
Systemy wsparcia sprzedaży to narzędzia i usługi ułatwiające realizację działań promocyjnych i sprzedażowych, takie jak zarządzanie materiałami marketingowymi, merchandising czy organizacja degustacji i eventów.
Jakie działania obejmuje wsparcie w sprzedaży?
Wsparcie w sprzedaży obejmuje kompleksową obsługę materiałów POS, zarządzanie ekspozycją towarów, realizację badań rynkowych, organizację animacji promocyjnych oraz rozwój kanałów sprzedaży, zarówno stacjonarnych, jak i online.
Jakie usługi wchodzą w zakres wsparcia sprzedażowego?
Usługi wsparcia sprzedażowego to m.in.
- zarządzanie materiałami POS,
- merchandising,
- audyty,
- badania rynkowe,
- organizacja eventów,
- rozwój sprzedaży wielokanałowej i lojalnościowej.
Jakie korzyści przynosi współpraca w zakresie wsparcia sprzedaży?
Korzyści obejmują zwiększenie widoczności produktów, efektywne wykorzystanie materiałów marketingowych, lepszą kontrolę nad ekspozycją towarów, a także dostęp do nowych kanałów sprzedaży oraz profesjonalną obsługę logistyczną i promocyjną.