Pierwsza przyszła pandemia. Choć mocno dotknęła gastronomię i hotelarstwo, to niektóre branże, np. logistyka i e-commerce, potrafiły zmienić to zagrożenie w sukces. Potem jednak przyszły plagi kolejne: wojna w Ukrainie, inflacja i kryzys...

Bądź na bieżąco
Pierwsza przyszła pandemia. Choć mocno dotknęła gastronomię i hotelarstwo, to niektóre branże, np. logistyka i e-commerce, potrafiły zmienić to zagrożenie w sukces. Potem jednak przyszły plagi kolejne: wojna w Ukrainie, inflacja i kryzys...
Prawie każdy producent i importer żywności oraz chemii domowej chciałaby nawiązać współpracę z popularną siecią handlową. Nagrodą będzie wtedy dostęp do dużej rzeszy konsumentów. Aby jednak współpraca z siecią handlową doszła do skutku, trzeba...
Przyzwyczailiśmy się już do tego, że duże, międzynarodowe korporacje prowadzą działania z obszaru CSR. Ale idee związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu obecnie są coraz popularniejsze także w mniejszych przedsiębiorstwach. One także...
Trzeba być coraz szybszym, coraz sprawniejszym, aby nie zostać w tyle stawki. Nie chodzi tu jednak o sportowy maraton. To sprzedawcy ścigają się między sobą, podczas gdy dopingujący ich klienci krzyczą: „Szybciej! Jeszcze szybciej!”. Prawda jest...
Coraz więcej kupujemy przez Internet, a jednak sklepy stacjonarne wciąż są nam potrzebne. Ich rola się jednak zmienia. Aby mogły z powodzeniem konkurować między sobą o uwagę klientów, muszą się nieustannie zmieniać i dostosowywać do nowych trendów....
Planowanie zapasów i dostaw jest dziś trudniejsze niż kiedykolwiek. W tym skomplikowanym systemie nie sprawdzi się już tzw. „chłopski rozum”, nawet jeśli dodatkowo jest wspierany przez arkusz kalkulacyjny. Aby mieć pełny obraz sytuacji, potrzebna...
Marki, które działają odpowiedzialnie, wzbudzają zaufanie i przyciągają klientów. Ważne jednak, aby akcje dotyczące chociażby ekologii nie były oparte na pozorach. Jeśli klienci odkryją greenwashing, dla firmy może to oznaczać ogromne straty – nie...
Ponadgabarytowe towary najwygodniej dostarcza się klientom, wykorzystując do tego transport paletowy krajowy. Nadawcy wybierają go m.in. z uwagi na względy ekonomiczne, ponieważ wycenę rob się indywidualnie, najczęściej na podstawie wagi ładunku....