Trzeba być coraz szybszym, coraz sprawniejszym, aby nie zostać w tyle stawki. Nie chodzi tu jednak o sportowy maraton. To sprzedawcy ścigają się między sobą, podczas gdy dopingujący ich klienci krzyczą: „Szybciej! Jeszcze szybciej!”. Prawda jest...
Bądź na bieżąco
Blog
Szukaj
Kategorie
Dlaczego sklepy stacjonarne wciąż są potrzebne?
Coraz więcej kupujemy przez Internet, a jednak sklepy stacjonarne wciąż są nam potrzebne. Ich rola się jednak zmienia. Aby mogły z powodzeniem konkurować między sobą o uwagę klientów, muszą się nieustannie zmieniać i dostosowywać do nowych trendów....
Wieża kontrolna w logistyce i biznesie
Planowanie zapasów i dostaw jest dziś trudniejsze niż kiedykolwiek. W tym skomplikowanym systemie nie sprawdzi się już tzw. „chłopski rozum”, nawet jeśli dodatkowo jest wspierany przez arkusz kalkulacyjny. Aby mieć pełny obraz sytuacji, potrzebna...
Ekologia w biznesie bez greenwashingu
Marki, które działają odpowiedzialnie, wzbudzają zaufanie i przyciągają klientów. Ważne jednak, aby akcje dotyczące chociażby ekologii nie były oparte na pozorach. Jeśli klienci odkryją greenwashing, dla firmy może to oznaczać ogromne straty – nie...
Krajowy transport paletowy
Ponadgabarytowe towary najwygodniej dostarcza się klientom, wykorzystując do tego transport paletowy krajowy. Nadawcy wybierają go m.in. z uwagi na względy ekonomiczne, ponieważ wycenę rob się indywidualnie, najczęściej na podstawie wagi ładunku....
Krajowy transport całopojazdowy
Do przewozu ładunków standardowych, wielkogabarytowych, nietypowych, neutralnych czy niebezpiecznych wykorzystywany jest transport całopojazdowy. FTL to jego skrót z języka angielskiego, który oznacza Full Truck Load. Decydujący się na niego klient...
Transport drobnicowy
Jedną z najpopularniejszych, a zarazem najtańszych form przewozu ładunku jest transport drobnicy – PTL (Partial load). Ze względu na koszty logistycznej najczęściej korzystają z niego firmy z sektora MŚP oraz przedsiębiorcy dopiero zaczynający...
E-fulfilment – sposób na sprawny e-commerce
Sklepy przestały konkurować ze sobą wyłącznie towarem i ceną. W drugiej dekadzie XXI wieku klient robi zakupy na odległość, a jednocześnie oczekuje, że przesyłkę otrzyma już następnego dnia. Znajomość handlu, takiego, jakim był on w poprzednich...