Dla wielu Polaków zakupy internetowe stały się codziennością. Zamawianie ubrań, zabawek czy elektroniki, a coraz częściej także usług, przychodzi nam z łatwością. Ale czy tak samo chętnie zamawiamy w sieci meble, czy sprzęt ogrodowy? Dużych...

Bądź na bieżąco
Dla wielu Polaków zakupy internetowe stały się codziennością. Zamawianie ubrań, zabawek czy elektroniki, a coraz częściej także usług, przychodzi nam z łatwością. Ale czy tak samo chętnie zamawiamy w sieci meble, czy sprzęt ogrodowy? Dużych...
Producenci i dystrybutorzy wypełniają półki w dyskontach, supermarketach i hipermarketach swoimi towarami. To jednak nie wystarczy. Na sprzedaż w sieciach handlowych wpływają także ekspozytory produktów typu POSM - z ang. Point Of Sale Materials....
Logistyka w e-commerce może być tańsza! W obliczu inflacji, e-sprzedawcy znaleźli się pod presją, która zmusza ich do jeszcze aktywniejszego szukania oszczędności. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by zaoszczędzić na logistyce w sklepie...
Według niektórych scenariuszy sprzedaż internetowa może w najbliższym czasie rosnąć wolniej. Jednak wolniejszy wzrost to nadal rozwój! Poza tym e-handel można łączyć ze sprzedażą stacjonarną, decydując się na omnichannel. To najbezpieczniejszy...
Sprowadzić towar i sprzedać – do tego w oczach wielu klientów sprowadza się działalność sklepu. W praktyce jednak sieci handlowe muszą mierzyć się z całą masą codziennych wyzwań. W placówkach handlowych należy zamontować regały i inne meble, a...
Dla przedsiębiorstwa najbezpieczniej jest wtedy, gdy zakłady produkcyjne i centra dystrybucji znajdują się blisko rynków zbytu. Relokacja biznesu nie jest łatwa, ale coraz więcej firm podejmuje to wyzwanie. Pandemia, a potem sytuacja na Ukrainie...
Inflacja rośnie, a nastroje zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców nie są najlepsze. Mimo to rynek magazynowy w Polsce w 2023 roku może borykać się z niedostatkiem przestrzeni do przechowywania. Dlaczego tak się dzieje? Na koniec grudnia...
Pomimo rosnącej inflacji oraz innych problemów gospodarczych, wiele firm e-commerce nie zatrzymuje się w rozwoju. Każda firma może podjąć kroki, aby zahamować straty, a nawet zwiększać przychody - nawet w trudnych czasach. W tym tekście...