Bądź na bieżąco

Blog

Korzyści Outsourcingu dla eCommerce

Korzyści Outsourcingu dla eCommerce

Outsourcing to praktyka, która zyskała na popularności w ostatnich latach, szczególnie w branży eCommerce. Polega ona na zlecaniu niektórych zadań firmom zewnętrznym, co pozwala przedsiębiorstwom skupić się na swojej głównej działalności. Oto kilka...

czytaj dalej
Magazynowanie: Czym jest i dlaczego jest tak ważne?

Magazynowanie: Czym jest i dlaczego jest tak ważne?

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, efektywne zarządzanie magazynem jest nieodzownym elementem sukcesu każdej firmy zajmującej się logistyką. XBS Group, jako lider w branży, oferuje kompleksową obsługę logistyczną, w tym magazynowanie, które...

czytaj dalej
Reshoring, nearshoring, onshoring – co to znaczy?

Reshoring, nearshoring, onshoring – co to znaczy?

Przyzwyczailiśmy się, że większość produktów wytwarzana jest w Azji. A jednak – powoli może się to zmieniać. Coraz więcej firm zauważa, że zlecanie produkcji lub usług w odległych krajach powoduje problemy, którym można zapobiec dzięki nearshingowi...

czytaj dalej
Fulfillment – czym jest fulfillment?

Fulfillment – czym jest fulfillment?

Fulfillment to kluczowy proces w e-commerce, który odpowiada za kompleksową realizację zamówień – od magazynowania produktów, przez pakowanie, aż po dostarczenie paczki do klienta. W praktyce oznacza to, że usługa fulfillment obejmuje logistykę,...

czytaj dalej
Trendy w e-commerce 2024

Trendy w e-commerce 2024

W Polsce zakupy w sieci robi większość mieszkańców. Pod względem aktywnego korzystania ze sklepów i platform e-commerce Polacy należą do światowej czołówki. Polski konsument jest jednak wymagający. Oczekuje możliwości wyboru pomiędzy wieloma...

czytaj dalej
Logistyka przesyłek o krytycznym czasie dostawy

Logistyka przesyłek o krytycznym czasie dostawy

Standardowa logistyka nie zawsze wystarcza. Gdy potrzebujemy przekazać pilną przesyłkę lub partię towaru do innego kraju, ratunkiem okazuje się TCLS - czyli logistyka o krytycznym czasie dostawy. Tego typu usługi świadczą nieliczni operatorzy, w...

czytaj dalej
Logistyka zwrotna – jak ją zorganizować?

Logistyka zwrotna – jak ją zorganizować?

Logistyka nie kończy się wcale na dostarczeniu towaru do klienta. Sklepy internetowe muszą liczyć się z tym, że konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni. Profesjonalna obsługa zwrotu będzie wpływała na wizerunek sprzedawcy, a także...

czytaj dalej