Sprowadzić towar i sprzedać – do tego w oczach wielu klientów sprowadza się działalność sklepu. W praktyce jednak sieci handlowe muszą mierzyć się z całą masą codziennych wyzwań. W placówkach handlowych należy zamontować regały i inne meble, a...

Bądź na bieżąco
Sprowadzić towar i sprzedać – do tego w oczach wielu klientów sprowadza się działalność sklepu. W praktyce jednak sieci handlowe muszą mierzyć się z całą masą codziennych wyzwań. W placówkach handlowych należy zamontować regały i inne meble, a...
Dla przedsiębiorstwa najbezpieczniej jest wtedy, gdy zakłady produkcyjne i centra dystrybucji znajdują się blisko rynków zbytu. Relokacja biznesu nie jest łatwa, ale coraz więcej firm podejmuje to wyzwanie. Pandemia, a potem sytuacja na Ukrainie...
Inflacja rośnie, a nastroje zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców nie są najlepsze. Mimo to rynek magazynowy w Polsce w 2023 roku może borykać się z niedostatkiem przestrzeni do przechowywania. Dlaczego tak się dzieje? Na koniec grudnia...
Pomimo rosnącej inflacji oraz innych problemów gospodarczych, wiele firm e-commerce nie zatrzymuje się w rozwoju. Każda firma może podjąć kroki, aby zahamować straty, a nawet zwiększać przychody - nawet w trudnych czasach. W tym tekście...
POS i POSM to skróty od angielskich słów „Point Of Sale” lub „Point of Sales Materials”. Poznajmy trendy, jakie panują obecnie w obszarze ekspozytorów produktów w sieciach handlowych. Specjaliści od sprzedaży, a nawet psychologowie zatrudniani...
Jaką drogę przebywa produkt, zanim trafi do rąk klienta? Z punktu widzenia klienta – końcowego odbiorcy, sprawa może wydawać się bardzo prosta. Jednak w XXI wieku logistyka składa się z wielu złożonych etapów. Producent wytwarza produkt, który...
Co jest najgorsze w prowadzeniu biznesu? Pomijając podatki i niespójne przepisy, dużym problemem bywa również sezonowość. I mowa nie tylko o hotelach, gastronomii, czy sprzedaży choinek. Zmienność popytu w ciągu roku to standard także w wielu...
Po co firma ma dbać o dobre relacje z pracownikami? Po co ma dążyć do zwiększania ich satysfakcji z pracy? Tak naprawdę nie ma jednego powodu – jest ich wiele. Wszystkie jednak da się podsumować bardzo krótko: bo to się opłaca! Dobre relacje...