Inflacja rośnie, a nastroje zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców nie są najlepsze. Mimo to rynek magazynowy w Polsce w 2023 roku może borykać się z niedostatkiem przestrzeni do przechowywania. Dlaczego tak się dzieje? Na koniec grudnia...
Bądź na bieżąco
Blog
Szukaj
Kategorie
Jak rozwijać biznes e-commerce w czasach kryzysu?
Pomimo rosnącej inflacji oraz innych problemów gospodarczych, wiele firm e-commerce nie zatrzymuje się w rozwoju. Każda firma może podjąć kroki, aby zahamować straty, a nawet zwiększać przychody - nawet w trudnych czasach. W tym tekście...
POS – trendy w ekspozytorach produktów
POS i POSM to skróty od angielskich słów „Point Of Sale” lub „Point of Sales Materials”. Poznajmy trendy, jakie panują obecnie w obszarze ekspozytorów produktów w sieciach handlowych. Specjaliści od sprzedaży, a nawet psychologowie zatrudniani...
Droga produktu w nowoczesnej logistyce
Jaką drogę przebywa produkt, zanim trafi do rąk klienta? Z punktu widzenia klienta – końcowego odbiorcy, sprawa może wydawać się bardzo prosta. Jednak w XXI wieku logistyka składa się z wielu złożonych etapów. Producent wytwarza produkt, który...
Jak usprawnić logistykę bez względu na sezon?
Co jest najgorsze w prowadzeniu biznesu? Pomijając podatki i niespójne przepisy, dużym problemem bywa również sezonowość. I mowa nie tylko o hotelach, gastronomii, czy sprzedaży choinek. Zmienność popytu w ciągu roku to standard także w wielu...
Jak firma może dbać o pracowników?
Po co firma ma dbać o dobre relacje z pracownikami? Po co ma dążyć do zwiększania ich satysfakcji z pracy? Tak naprawdę nie ma jednego powodu – jest ich wiele. Wszystkie jednak da się podsumować bardzo krótko: bo to się opłaca! Dobre relacje...
Biznes i logistyka w czasach kryzysu – co się zmieni?
Pierwsza przyszła pandemia. Choć mocno dotknęła gastronomię i hotelarstwo, to niektóre branże, np. logistyka i e-commerce, potrafiły zmienić to zagrożenie w sukces. Potem jednak przyszły plagi kolejne: wojna w Ukrainie, inflacja i kryzys...
Jak nawiązać współpracę z siecią handlową?
Prawie każdy producent i importer żywności oraz chemii domowej chciałaby nawiązać współpracę z popularną siecią handlową. Nagrodą będzie wtedy dostęp do dużej rzeszy konsumentów. Aby jednak współpraca z siecią handlową doszła do skutku, trzeba...