W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, efektywne zarządzanie magazynem jest nieodzownym elementem sukcesu każdej firmy zajmującej się logistyką. XBS Group, jako lider w branży, oferuje kompleksową obsługę logistyczną, w tym magazynowanie, które...
Bądź na bieżąco
Blog
Szukaj
Kategorie
Reshoring, nearshoring, onshoring – co to znaczy?
Przyzwyczailiśmy się, że większość produktów wytwarzana jest w Azji. A jednak – powoli może się to zmieniać. Coraz więcej firm zauważa, że zlecanie produkcji lub usług w odległych krajach powoduje problemy, którym można zapobiec dzięki nearshingowi...
Czym jest fulfillment?
Fulfillment to kluczowy element w e-commerce, obejmujący cały proces realizacji zamówień – od momentu złożenia zamówienia przez klienta, aż po dostarczenie produktu do jego rąk. Usługi fulfillment obejmują magazynowanie, zarządzanie zapasami,...
Trendy w e-commerce 2024
W Polsce zakupy w sieci robi większość mieszkańców. Pod względem aktywnego korzystania ze sklepów i platform e-commerce Polacy należą do światowej czołówki. Polski konsument jest jednak wymagający. Oczekuje możliwości wyboru pomiędzy wieloma...
Logistyka przesyłek o krytycznym czasie dostawy
Standardowa logistyka nie zawsze wystarcza. Gdy potrzebujemy przekazać pilną przesyłkę lub partię towaru do innego kraju, ratunkiem okazuje się TCLS - czyli logistyka o krytycznym czasie dostawy. Tego typu usługi świadczą nieliczni operatorzy, w...
Logistyka zwrotna – jak ją zorganizować?
Logistyka nie kończy się wcale na dostarczeniu towaru do klienta. Sklepy internetowe muszą liczyć się z tym, że konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni. Profesjonalna obsługa zwrotu będzie wpływała na wizerunek sprzedawcy, a także...
Trendy e-commerce w 2024 roku
Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. Trendy w e-commerce na 2024 rok z pewnością będą obejmowały dalsze umacnianie roli AI, ale...
Koszyki zakupowe – czemu tak często są porzucane?
Klienci wrzucają do wirtualnych koszyków w sklepach internetowych mnóstwo produktów, których potem nie kupują! Dlaczego tak postępują? Zdarza się, że winę ponoszą same e-sklepy, które nieświadomie utrudniają kupującym sfinalizowanie transakcji....