W 2015 roku zakupy online przy użyciu tabletu lub smartfonu zrobiło już prawie 6 milionów Polaków – to 16 procent społeczeństwa. W naszym kraju już blisko 30% e-klientów sięga w tym celu po urządzenia mobilne. Liczba m-kupujących jest wyższa niż...
Bądź na bieżąco
Blog
Szukaj
Kategorie
CSR: Wpisz odpowiedzialność w firmową codzienność
Czy CSR musi być drogi i mało efektywny? Z całą pewnością nie. Trzeba jednak postawić na takie rozwiązania, które będą realizować rzeczywiste cele biznesowe i równocześnie pomogą wywierać pozytywny wpływ na otoczenie. Koncepcja społecznej...
Niemcy: Po Brexicie nie można wykluczyć efektu domina
Minister finansów Niemiec Wolfgang Schaeuble nie wykluczył w piątek, że inne kraje unijne pójdą śladem Wielkiej Brytanii, jeśli Brytyjczycy w referendum 23 czerwca zagłosują za wyjściem swojego kraju z Unii Europejskie "Tego nie można wykluczyć....
Jak ważny jest efekt ROPO w procesie zakupowym?
W wielu kategoriach konsumenci przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej dokonują researchu online. Zjawisko to jest nazywane tzw. Efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline). Dla wielu marek z występowaniem efektu ROPO wiążą się bardzo...
IMS Health: w 2020 r. globalny rynek leków osiągnie wartość 1,4 bln dolarów
Według IMS Health w najbliższych latach rynek leków będzie rosnąć o 4-7 proc. rocznie, by w 2020 roku osiągnąć wartość 1,4 bln dol. Nowe leki mają zwalczać głównie nowotwory oraz choroby rzadkie. Taka tendencja oznacza skumulowany wzrost ilościowy...
Trendy w motoryzacji w 2016 roku
Samochody wodorowe, rozwój napędów hybrydowych czy aut elektrycznych – to spodziewane kierunki rozwoju światowej motoryzacji w 2016 r. - mówi ekspert motoryzacyjny Waldemar Florkowski. Jak dodaje, nie spodziewa się wielkiej rewolucji, ale wyraźny...
Rynek powierzchni magazynowych w Polsce – I kw. 2016
Popyt na powierzchnie magazynowe utrzymuje się na wysokim poziomie. W I kw. 2016 r. zawarto transakcje na 637 tys. m kw., co oznacza wzrost o ok. 8% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Największą popularnością wśród najemców cieszyły...
Customer Lifetime Value: Długoterminowe relacje z klientem
Do zarządzania Customer Lifetime Value (CLV) przekonuje się coraz więcej marketerów. Badania pokazują, że lojalni klienci są warci nawet dziesięciokrotność swojej pierwszej transakcji zakupowej. Czym jest CLV, jak można go mierzyć i wykorzystywać w...