Bądź na bieżąco

Blog

Boom na polskim rynku motoryzacyjnym

W ubiegłym roku zarejestrowano prawie pół miliona nowych samochodów, a branża motoryzacyjna notuje największe wzrosty od szesnastu lat. – Ubiegły rok był bardzo dobry dla polskiej motoryzacji. Rynek nowych samochodów urósł kolejny raz z rzędu. To...

czytaj dalej

Jak rozmawiać z Klientem?

Nieodłącznym elementem PR i marketingu jest rozmowa z klientem. Czy istnieje dobra metoda na przeprowadzenie spotkania polegającego na przedstawieniu oferty lub omówieniu istotnych kwestii? Poznajcie kilka wskazówek. Nie zapominaj, że klient to też...

czytaj dalej

Porównanie programów lojalnościowych

Rabaty, prezenty, karty lojalnościowe – sklepy wprowadzają coraz więcej wabików, które kuszą klientów do robienia zakupów właśnie u nich. I co ważne – mają przywiązać ich do siebie na dłużej. Sprawdziliśmy, co sieci handlowe mają do zaoferowania...

czytaj dalej

Technologie mobilne motorem polskiej gospodarki

Łączny wpływ technologii mobilnych na polską gospodarkę wynosi rocznie ok. 3,2 proc. PKB – szacują eksperci firmy doradczej PwC. Jak wynika z raportu, w 2015 r. PKB Polski wzrosło o 26,5 mld zł dzięki operatorom telekomunikacji mobilnej. Jak wynika...

czytaj dalej

Czym jest i jak działa Big Data?

W dobie Internetu, gdzie praktycznie każdy ma dostęp do portali społecznościowych, poczty mailowej i wyszukiwarki Google, odkryto nowe możliwości na wykorzystywanie tych wszystkich danych, które użytkownicy pozostawiają po sobie w sieci. Czym jest...

czytaj dalej

Dropshipping – zalety i wady

    Na założenie sklepu, również sklepu internetowego, trzeba się zawsze przygotować - między innymi finansowo. Własny biznes to wydatek, tym większy, jeżeli chcemy zaproponować przyszłym klientom całkiem szeroki asortyment. Możemy oczywiście...

czytaj dalej