Ambasador Francji Pierre Buhler oraz prezes agencji Cryptone Daniel Teboul zorganizowali serię wydarzeń pod wspólną nazwą French Touch, której celem jest wzbudzenie w Polsce jeszcze większego apetytu na kulturę francuską i jej wyroby.
„La Belle Vie“ to magazyn lifestylowy, będący elementem akcji French Touch i promujący ją poprzez globalne spojrzenie na kulturę, savoir-faire, tradycje i tendencje «made in France».
Magazyn prezentuje program złożony z licznych reportaży i wywiadow, które pobudzają ciekawość i są nie lada gratką dla miłośników francuskiej kultury.
Eleganckie wydanie papierowe będzie dostępne bezpłatnie w kioskach InMedio/ Relay w całej Polsce, w sklepach wolnocłowych Aelia Duty Free, kawiarniach Paul, a także innych w punktach sprzedaży naszych Partnerów – od 15 września!
Z uwagi na to, że jesteśmy partnerem logistycznym tego projektu, na stronie French Touch mozecie znależć również wzmiankę o nas.