Informacja prasowa
Autorska akcja PSI Polska „Ferie 2016” trwa. Zapraszamy do uczestnictwa.
Czy piękny świąteczny zwyczaj dekorowania pierników można połączyć z pomocą
dla potrzebujących? Jak najbardziej! Firma PSI Polska zainicjowała „piernikową”
akcję „Ferie 2016” łącząc przyjemne z pożytecznym.
Biznes z ludzką twarzą może mieć różne oblicza. Firma PSI Polska Executive
Search&Assessment rekrutuje najlepszych na stanowiska menedżerskie. Prowadzi
procesy oceny i rozwoju kompetencji menedżerskich, które odpowiadają za
efektywność i skuteczność działania. Oprócz działalności profesjonalnej PSI Polska
troszczy się także o wychowanków Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka.
Od kilku lat firma organizuje dla dzieci autorskie akcje, które nie tylko bawią, ale
i rozwijają.
Ostatnio dzieci z niezależnych przyczyn musiały wyprowadzić się ze swojego
dotychczasowego domu. Budynek jest obecnie remontowany, a dzieci zostały
rozdzielone do kilku placówek. W PSI Polska narodził się więc pomysł aby zebrać
fundusze na wspólny wyjazd dzieci na ferie zimowe w 2016r. Trzonem akcji było
wspólne z dziećmi dekorowanie pierników w mikołajkową niedzielę.
„Pomyśleliśmy: a gdyby tak połączyć przyjemne z pożytecznym i pięknie
udekorowane przez dzieci pierniki sprawiły radość i pomogły zebrać pieniądze na
wyjazd?”– powiedziała Jadwiga Kuczkowska, partner zarządzający PSI Polska.
6 grudnia br. w Mikołajkowy poranek w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej
powstało blisko 700 wyjątkowych pierników, ręcznie udekorowanych przez
wychowanków domu dziecka oraz partnerów wspierających akcję.
Teraz pierniki sprzedawane są w wybranych warszawskich centrach biznesowych.
Informacje o wszystkich miejscach sprzedaży pierników na stronie:
www.psipolska.pl
Minimalna cena piernika wynosi 15 złotych.
Do współpracy zostały zaproszone zaprzyjaźnione firmy i ich pracownicy, dzięki
czemu akcja mogła nabrać większego rozmachu i sprostać ambitnemu zadaniu.
Pomysł okazał się sukcesem – dołączyło wiele firm oferując wsparcie rzeczowe lub
pieniężne (w tym m.in.: Bakoma Sp. z o.o., Budimex S.A, Covance Polska
Sp. z o.o., Cukiernia Saska 105, Cup&Me, DJ Catering Sp. z o.o., Dominium S.A.,
Drukarnia Alternatywa, Jeronimo Martins Polska S.A. (sieć Biedronka), Koleje
Mazowieckie-KM Sp. z o.o., Krajowa Izba Gospodarcza, Letson Consulting,
Napoleon’s Pizza, Orange Polska S.A., Pandora Jewelry CEE Sp. z o.o., PHUP
Pertom Sp. z o.o., PSI Pharma Support Poland Sp. z o.o., Radio Kolor S.A.,
Wydawnictwo MARGINESY Sp. z o.o., XBS Group Sp. z o.o.) oraz wiele osób
o wielkim sercu.
Zapraszamy także wszystkich innych chętnych, którzy chcą dołączyć do akcji.
Można ją wesprzeć zasilając konto Stowarzyszenia Domu Dziecka nr 2 im. Janusza
Korczaka w Warszawie nr: 32 2340 0009 1780 2460 0000 0026 z dopiskiem: „Ferie
2016″.
Aktualności